Neem een kijkje in onze activiteiten
Nieuws
Zaterdag zijn de vrijwilligers in het zonnetje gezet (32graden).
Een extra leuk uitstapje vanwege het 25 jaar bestaan van de Huiskamer.
Met z’n allen naar de Zoo Antwerpen.
Met een grote bus van de Wilg met koffie aan boord.Na een uitleg van een gids een heerlijke picknick gemaakt door Annelies.
Een extra leuk uitstapje vanwege het 25 jaar bestaan van de Huiskamer.
Met z’n allen naar de Zoo Antwerpen.
Met een grote bus van de Wilg met koffie aan boord.Na een uitleg van een gids een heerlijke picknick gemaakt door Annelies.
Later na alles gezien te hebben weer koffie met gebak.
Om 5uur richting Nederweert waar we nog even bij het Goudhaantje de buikjes nog even gevuld.
Daarna allemaal tevreden naar huis.
Dinsdag en donderdag hebben we leuke hangers geverfd voor Pasen. Heel geconcentreerd aan het werk, terwijl de Paashaas op bezoek kwam.
Kaarten maken
Foto's
Zaterdag was het NL-DOET
De huiskamer had voor de deelnemers een High-Tea georganiseerd.
Was weer zeer geslaagd! Iedereen heeft ervan genoten en met een vol buikje naar huis.
Dank aan alle vrijwilligers.
